خرید تردمیل

Wiki Article

برای نگهداری تردمیل خانگی، توجه به چند نکته اساسی لازم است. یکی از این نکات، روغن کاری تسمه دستگاه است. بعضی از دستگاه ‌ها دارای قسمتی در جلوی تردمیل هستند که به صورت اتوماتیک یا نیمه‌ اتوماتیک روغن کاری را انجام می ‌دهند.

البته موارد دیگری نیز وجود دارد که این دو مدل را از یکدیگر متمایز میکند. مانند بدنه دو تکه و ابعاد مناسب تر نسبت به مدل های باشگاهی.

درست است که شما از تردمیل برای وزن کم‌کردن یا سلامت جسمانی استفاده می‌کنید اما برخی ویژگی‌ها برای انگیزه بیشتر به فرد کمک‌کننده هستند. اکثر تردمیل‌ها دارای امکانات جانبی هستند که برای استفاده معمولی ضروری نیستند ولی تجربه شما از ورزش را دل‌چسب‌تر می‌کنند. مثلاً برنامه‌های ورزشی از پیش تعیین شده، بلندگوهای بلوتوثی و صفحه‌نمایش مواردی از این قابلیت‌ها هستند.

فروشگاه خرید تردمیل در تهران

بعد از همه‌گیری ویروس کرونا قشر بیشتری از جامع خانه‌نشین شدند و همین امر باعث شد که حضور یک تردمیل در خانه جزو ملزومات باشد. 

فضای موجود در خانه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از خرید تردمیل خانگی، ابعاد تردمیل را با فضای موجود در خانه خودتان مقایسه کنید.

بسته به نیاز و انتخاب شما تردمیل‌های مناسب زیادی وجود دارد. شما باید در ابتدا نکات پیش از خرید را تهیه کنید و هدف خودتان را مشخص کنید. زمانی که مشخص کردید که می‌خواهید پیاده‌روی کنید یا بدوید، وزنتان چقدر است؟ ابعاد تردمیل به چه صورت باشد، تردمیل خانگی یا تاشو؟ موتور تردمیل، قابلیت‌های جانبی چه مواردی باشد، می‌توانید به چند انتخاب محدودتر شوید و این کار را برای شما راحت‌تر می‌کند.

بهتر است از کوبیدن پاها بر روی تردمیل خودداری کنید. این کار می ‌تواند باعث آسیب به مفاصل و بافت ‌های نرم پا شود.

تمرین با تردمیل خانگی می ‌تواند باعث افزایش ترشح هورمون‌ های خوشحالی مانند اندورفین و سروتونین شود. این هورمون ‌ها به بهبود خلق و خو و کاهش افسردگی کمک می‌ کنند.

همانند دوچرخه ثابت خانگی مناسب، صفحه کنترل یک تردمیل خانگی، باید دارای دکمه‌ ها و قابلیت ‌های کاربردی باشد که به شما امکان می ‌دهد تنظیمات مختلف را به راحتی انجام خرید تردمیل دهید و از دستگاه بهره ‌وری بهتری داشته باشید.

در صورت تمایل به خرید تردمیل خانگی، می ‌توانید از فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو اقدام کرده و محصول را در منزل تان تحویل بگیرد.

خرید تردمیل، محیطی قابل کنترل برای تربیت ورزشکاران را فراهم می‌آورد. بسیاری از شما نمونه‌های زیادی از ورزشکارانی که بر روی تردمیل تمرین می‌کنند را در تلویزیون دیده‌اید. تاکید بر تمرین با تردمیل از این جهت است که دویدن از حیاتی‌ترین فعالیت‌های یک ورزشکار است.

همچنین می‌ توانید از فضای زیر تختخواب یا فضایی در راه پله برای قرار دادن دستگاه استفاده کنید.

سر و گردن را به حالت عمودی نگه داشته و نگاه خودتان را به سمت جلو یا به بالا متمرکز کنید.

Report this wiki page