دیزل ژنراتور

Wiki Article

پاسخ نظر درخواست مشاوره برای خرید سه موتور ژنراتور ۵۰ کاوا رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنید.

در این صفحه تمام نیازمندهای‌های شما برای شناخت انواع دستگاه‌های دیزل ژنراتور، نحوه عملکرد، انتخاب و خرید با مناسب ترین قیمت را بررسی کرده‌ایم.

 نوع گاورنرهای این سری از دیزل ژنراتورها به صورت الکتریکی می باشد. سیستم های خنک کننده موتور هم به صورت آب خنک می باشد.

در این محصولات، موتور دیزل پرکینز با ژنراتور استمفورد انگلیس کوپل می شود. ژنراتور استمفورد ژنراتور صاحب نام و قدرت اول در بین ژنراتورهای دنیا هست.

اما این تنوع و تعداد زیاد تامین کنندگان می‌تواند برای خریداران نیازمند تحقیق و بررسی دقیقی باشد تا از بهترین و قابل اعتمادترین تامین کنندگان دیزل ژنراتور خرید نمایند.

توجه داشته باشید که قیمت پایین‌ برخی اسمبل‌های انجام شده برای سرهم کردن اجزای ژنراتور منجر به بروز عواقب عملکردی عدیده‌ای در کارکرد مورد انتظار از دستگاه خواهد شد.

برای اینکه تعریف کاملی از دیزل ژنراتور داشته باشیم، باید با مزایای استفاده از مولدهای برقی که با سوخت گازوئیل کار می‌کنند، آشنا شویم. مزایای استفاده از دیزل ژنراتور چیست؟ چرا امروزه باوجود اینکه سوخت گازوئیل حجم بیشتری از آلودگی هوا را وارد محیط زیست می‌کند اما همچنان از این نوع سوخت در صنایع مولد برق به‌کار گرفته می‌شود؟ دلیل آن به سوخت ارزان قیمت دیزل و قدرت بیشتر موتورهای دیزلی برمی‌گردد.

سلام جناب اژدری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ژنراتورهای دیزلی پرکینز استحکام بالایی دارند و در شرایط آب و هوایی مختلف بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهند.

عوامل بسیاری منجر به بروز اختلال در عملکرد ژنراتورهای دیزلی می شود که میتواند ناشی از نقص فنی یا عدم کارکرد درست قطعات باشد. تشخیص زودهنگام نقص فنی از بروز خسارات جدی جلوگیری می کند. عواملی که باعث ایجاد دیزل ژنراتور اختلال و خرابی دیزل ژنراتور می شوند؛ شامل افزایش غلظت سوخت، اشکال در هیتر دستگاه، کاهش طول عمر باتری، وجود هوا در سوخت و غیره است.

محاسبه توان دیزل ژنراتور جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاوران ما در تماس باشید

در خصوص بکارگیری و استفاده از ژنراتور باید توجه داشته باشید که رعایت اصول مربوط به حفاظت های دیزل ژنراتور، برای ایمن بودن یک دستگاه مولد برق دیزلی بسیار ضروری است.

امروزه شرکت‌های بسیاری در زمینه‌ی تولید ژنراتور دیزلی فعالیت می‌کنند. بدون وجود انرژی الکتریسیته، بسیاری از مراکز حساس کشور مانند: بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها هنگام قطعی برق، فاقد امکانات لازم جهت ارائه خدمت خواهند بود.

سیستم مولد گرما، گرمکن یا هیتر دیزل ژنراتور، سیستمی است که برای تسهیل فرآیند احتراق سوخت در موتور دیزلی استفاده می‌شود. هدف اصلی گرمکن در دیزل ژنراتور، افزایش دمای هوا و سوخت در محفظه احتراق است تا موتور راحت‌تر راه‌اندازی شود و کارایی دستگاه افزایش پیدا کند. در شرایط سردسیر که دمای هوا معمولاً پایین‌تر از صفر درجه است، احتراق سوخت دیزلی دشوارتر است و حتی ممکن است گازوئیل موجود در مخزن یخ بزند.

Report this wiki page